Kundenfeedback

Von einem Mann

Hallo liebi Susanne

 

Ich ha miär das nid chennä vorstellä was da passiert, obwohl ich güät ha vorbereitet und mich mit Internet, Videos und aneri Medie ha informiert.

 

Es isch besser und schöner gsi als was ich miär das ha chennä vorstellä.

 

Dü hesch das mega mit miär gmacht, darfer bin ich diär sehr dankbar.

Dü hesch mir no mit 59 eppis gizeigt, was ich bis jetzt no niä ha derfe erfahrä.

 

Weiss nit, villichter han ich in minem Läbe etliches verpasst...

 

Het appa grad so sellä si, dass dü mich agschriebä und agfregt hesch, hesch en sehr güeta Draht…

 

Die Erfahrig isch mega gsi.

Ich bin aber rächt nervös und ghemmt gsi, ersch mit der Zyt hani mich besser diär chennä hingä.

 

Ich ha sogar vo diär meh vercho wani ha gmeint oder was dü gseit hesch, ich bin voll überrascht gsi,  wie dü das mit miär gmacht hesch.

 

Ersch jetzt bini Deheimä am imbri fahrä, und tüä mir das Träffe mit diär nomal durch a Chopf la gah.

 

Jetzt bini so zfriede und locker,

dü hesch miär hittä viel gigäh, sehr viel Liebi, Zfriedä- und Giborgeheit.